Vragen?

Neem contact op met onze klantenservice

Bij E2-Energie staat service altijd voorop

Kom in contact

Maandag t/m vrijdag: 08.30 tot 17.00 uur.

Ik wil gaag

Een verhuizing doorgeven

Ga je verhuizen? Graag dragen wij de garanties, service en monitoring over aan de nieuwe bewoners.

Ik wil graag

Een storing melden

Vul het onderstaande formulier zo volledig mogelijk in. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Wij staan voor jou klaar

Team klantenservice

Teamleider klantenservice

Anneke Visscher

Neem contact op met Anneke om al jouw vragen te bespreken! We staan je graag te woord.

We helpen je graag op weg

Eerst dit... bij storingen

‘NO AC Connection’ betekent dat de omvormer geen verbinding meer kan maken met het elektriciteitsnet. Deze melding wordt veroorzaakt doordat de aardlekautomaat en/of de installatieautomaat in de meterkast naar beneden staat of de verbinding ergens anders is verbroken. Controleer daarom het gehele traject tussen de omvormer en de meterkast.

Controleer de aardlekautomaat en/of installatieautomaat in de meterkast zet de schakelaar dan eerst helemaal omlaag en vervolgens weer helemaal omhoog. Als de schakelaar dan weer uitvalt of met regelmaat, stuur ons dan enkele foto’s en een toelichting van de storing en jouw meterkast naar service@e2energie.nl.

Zonnepanelen zijn opgebouwd uit zonnecellen. Deze zonnecellen zijn gemaakt van silicium, wat een natuurproduct is. Er kunnen daardoor kleurverschillen ontstaan tussen de zonnecellen in een paneel en tussen de panelen onderling. E2-Energie kan daarom geen garantie geven op de kleur. Afwijkingen in de kleur komen helaas voor en horen bij het zonnepaneel.

Geen paniek, in de meeste gevallen is de internetverbinding tussen de omvormer en internet verbroken. Controleer de omvormer of deze nog werkt en maak daarna opnieuw verbinding tussen de omvormer en internet. Geeft de app nog steeds aan dat de zonnepanelen niets opleveren? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Incidentieel kan de omvormer de aardlekschakelaar of installatieautomaat uitschakelen. Je kunt deze dan in de meterkast weer inschakelen. Als de schakelaar dan direct weer uitvalt of met enige regelmaat uitvalt neem dan contact op met onze klantenservice.

Er zit een verschil tussen de opwek van de zonnepanelen die je afleest op de omvormer of in de app en de hoeveelheid teruggeleverde energie door de slimme meter. Het verschil wordt veroorzaakt door het eigen verbruik van zonnestroom in huis. Niet alle opgewerkte zonnestroom wordt teruggeleverd aan het net. Een deel van de zonnestroom wordt direct in huis verbruikt.

Nadat de zonnepanelen zijn geinstalleerd en opgeleverd door de installateur maken wij binnen 2 a 3 werkdagen de monitoring aan. Je ontvangt per e-mail de inloggegevens.

Onze certificaten