Service- en storingmeldingen

Er zijn geen storingen op dit moment.

 

Meld een storing

Vul onderstaande formulier zo volledig mogelijk in. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Veel gestelde vragen

  • Mijn website geeft geen actuele opbrengst meer. Werken de zonnepanelen nog?
    Controleer of de omvormer nog normaal functioneert. Dit betekent onder andere: geen storingsmelding op de display van de omvormer, normale led-indicatie (meestal groen continu) en positieve waardes op de display van de omvormer. Functioneert deze normaal, dan ligt het probleem waarschijnlijk bij de verbinding met de router.
  • Hoe herstel ik de internet verbinding tussen de omvormer en het Growatt portaal?
    Om de internetverbinding tussen de Growatt portal (server.growatt.com) te herstellen is een handleiding beschikbaar. Deze kunt u hier downloaden. Doorloop de stappen 2 t/m 4 van de handleiding.
  • Moet ik de omvormer opnieuw instellen als er een nieuwe router is geinstalleerd?
    Dataloggers maken gebruik van uw modem om de informatie door te zenden naar een server. Als u een nieuwe modem of router heeft, zult u uw datalogger opnieuw moeten configureren met de naam (SSID) en wachtwoord (WPA-key) van uw nieuwe router/modem.

Video's

storingsdienst

E2-Serviceplan:

  • 10 jaar service zonder kosten
  • Unieke Service App
  • Eigen 24/7 storingsdienst
  • kWh vergoeding bij storingen
  • Alle test gegevens
  • BTW Service
  • Teruglevering gegarandeerd
E2-Service APP


Download de E2-Service APP voor Android

 

 

Download de E2-Service APP voor Android